0

Nincsenek termékek a kosárban.

Gyakori kérdések

védjegy

Készen áll a következő rendezvényre? RENDELÉS MOST

Általános kérdések:

Hogyan rendelhetek catering szolgáltatást?

Rendeléseiket online leadhatják a webshopunkon keresztül, vagy felvehetik velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.

Mennyi idő előtt kell leadnom a rendelést?

Az ideális időtartam a rendelés leadásához 1-2 hét. Azonban rugalmasak vagyunk, és mindent megteszünk az utolsó pillanatban érkező rendelések kezeléséért is.

Milyen típusú eseményekre szolgáltatnak?

Cégünk széleskörű catering szolgáltatásokat nyújt kisebb és nagyobb eseményekre egyaránt, beleértve céges rendezvényeket, esküvőket, családi összejöveteleket és egyéb ünnepi alkalmakat.

Kínál-e a Király Catering eszközbérlési lehetőséget is?

Igen, ha van rá igény, akkor biztosítunk eszközöket is.

Szükséges-e felszolgáló személyzet a Király Catering szolgáltatásaihoz?

Rendezvénytől függ, amennyiben szükséges és a megrendelő szeretné, akkor személyzetet mi is tudunk biztosítani, de helyszíni személyzettel is tudunk dolgozni

Hogyan lehet megrendelni a Király Catering szolgáltatásait?

E-mailen vagy webshopon keresztül

Van-e minimális rendelési követelmény vagy résztvevőszám a catering szolgáltatáshoz?

Egyes tételeknél van, de a rendelést nézve nincs, viszont a kiszállítási díj a rendelés összegétől függ

Hogyan kezeli a Király Catering az ételallergiákat és speciális étrendi igényeket?

Több speciális étrendekhez igazodó ételünk van, de egyes esetekben tudunk az igényekhez igazodni. Ezzel kapcsolatban e-mailen lehet érdeklődni.

Hogyan kezelik az utolsó pillanatban bekövetkező változásokat a megrendelésben?

Mindig igyekszünk rugalmasan kezelni a megrendelő kéréseit és minden felmerülő változásnak, kérésnek eleget tenni.

Szállítással kapcsolatos általános kérdések:

Van lehetőség szállításra, és milyen területekre szállítanak?

Igen, biztosítunk szállítási szolgáltatást, és a szállítási területet egyeztetjük az Ön eseményének helyszínével. A szállítási díjakat és részleteket a rendelés előtt egyeztetjük.

Van-e kiszállítási díj, és milyen feltételekkel kerül felszámolásra?

Van kiszállási díj. Területtől függően változhat.

Fizetéssel kapcsolatos általános kérdések:

Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre?

Banki átutalás és bankkártyás fizetés.

Hogyan számolja a Király Catering a szolgáltatás díját?

Webshopos rendelés esetén a termékek összege és a kiszállítási díj (ha van) kerül felszámításra, egyéb esetekben, (bonyolultabb, akár felszolgálást igénylő rendezvények) mindig részletes árajánlatot küldünk.

Szükséges-e előleg befizetése a catering szolgáltatás megrendelésekor?

A webshopos rendelés esetén a teljes összeg fizetendő, bonyolultabb árajánlatos catering esetén előleg fizetendő.

Van-e lemondási díj, ha a rendezvényt lemondják vagy átütemezik?

Igen, a lemondási időtől függ. A rendezvényt megelőzően 14 napon túl nincs ködbér, 7-14 nap között 50%, 7 napon belül 100% ködbér.

Van-e kedvezmény nagyobb rendezvények vagy hosszú távú együttműködés esetén?

Igen, ezzel kapcsolatban kérjük e-mailen keressenek minket

Milyen költségek merülhetnek fel a megrendelésen felül?

Más költségeket nem számolunk fel

Biztonságos fizetés paypall visa master
HGr Csoport tagja